Logo of Budapesti Metropolitan Egyetem

PGFenntartható divatmárka menedzsment

Tuition fee HUF 450,000 per semester
Application fee HUF 50,000 per programme

Az első féléves tandíj második részletéből kerül jóváírásra mindazoknak, akik az adott felvételi időszakban beiratkoznak és a félévet aktív státusszal kezdik meg.

More information

metropolitan.hu/..atmarka-menedzsment-sztk 

Overview

Ne csak kövesd, irányítsd Te a divatot! Építs kapcsolatokat és tanulj élményszerűen a divatipar legjobbjaitól az első Magyarországon akkreditált Divatmenedzser képzésen.

A hazai felsőoktatásban egyedülálló módon a Fenntartható divatmárka menedzsmentje másoddiplomás program kiemelten foglalkozik a fenntartható divattal a luxusipar, nemzetközi fast fashion márkák és a magyar divattervezők, divatmárkák terén.

Dolgozz egy luxusmárka üzletvezetőjeként, légy brandmanager egy fast fashion márkánál, vagy indíts el egy fenntartható magyar divatmárkát a nemzetközi piacon! A képzést sikeresen elvégző Divatmenedzser képes menedzserként a divatszakmát képviselni, üzleti szempontból irányítani kis-, közép- és nagyvállalati szinten, melyeknél tevékenykedve általános gazdasági ismereteit a legkorszerűbb, nemzetközi színvonalú divatszakmai ismeretekkel egészíti ki.

OH nyilvántartásba vételi határozat száma: FNYF/930-3/2020

Programme structure

I. FÉLÉVRE AJÁNLVA:
Tantárgy:
Gazdasági ismeretek
Előfeltételek: – ; Előadás: 15 ; Gyakorlat: 0 ; Követelmény: k ; Kredit: 5

Jogi ismeretek
Előfeltételek: – ; Előadás: 10 ; Gyakorlat: 0 ; Követelmény: k ; Kredit: 3

Fenntartható divatmarketing
Előfeltételek: – ; Előadás: 20 ; Gyakorlat: 0 ; Követelmény: k ; Kredit: 6

Divatkereskedelem
Előfeltételek: – ; Előadás: 15 ; Gyakorlat: 0 ; Követelmény: k ; Kredit: 4

Hazai és nemzetközi divat ismeretek
Előfeltételek: – ; Előadás: 15 ; Gyakorlat: 0 ; Követelmény: k ; Kredit: 5

Anyag- és áruismeret
Előfeltételek: – ; Előadás: 0 ; Gyakorlat: 15 ; Követelmény: gy ; Kredit: 4

Divatbemutató szervezés
Előfeltételek: – ; Előadás: 0 ; Gyakorlat: 10 ; Követelmény: gy ; Kredit: 3

I. FÉLÉV ÖSSZESEN
Előadás: 75 ; Gyakorlat: 25 ; Kredit: 30


II. FÉLÉVRE AJÁNLVA:
Etikus divatipar
Előfeltételek: – ; Előadás: 0 ; Gyakorlat: 15 ; Követelmény: gy ; Kredit: 5

Fenntartható márkamenedzsment
Előfeltételek: – ; Előadás: 0 ; Gyakorlat: 15 ; Követelmény: gy ; Kredit: 4

Online marketing és e-kereskedelem a divatszakmában
Előfeltételek: – ; Előadás: 0 ; Gyakorlat: 15 ; Követelmény: gy ; Kredit: 4

Divat média ismeretek
Előfeltételek: – ; Előadás: 15 ; Gyakorlat: 0 ; Követelmény: k ; Kredit: 5

Vizuális merchandising
Előfeltételek: – ; Előadás: 0 ; Gyakorlat: 10 ; Követelmény: gy ; Kredit: 3

Termelésirányítás, kollekció felépítés
Előfeltételek: – ; Előadás: 0 ; Gyakorlat: 15 ; Követelmény: gy ; Kredit: 5

Trendismeretek és kulturális hatások
Előfeltételek: – ; Előadás: 15 ; Gyakorlat: 0 ; Követelmény: k ; Kredit: 4

II. FÉLÉV ÖSSZESEN
Előadás: 45 ; Gyakorlat: 55 ; Kredit: 30


III. FÉLÉVRE AJÁNLVA:
Projektmenedzsment
Előfeltételek: – ; Előadás: 20 ; Gyakorlat: 0 ; Követelmény: k ; Kredit: 5

Emberi erőforrás menedzsment
Előfeltételek: – ; Előadás: 10 ; Gyakorlat: 0 ; Követelmény: k ; Kredit: 3

Üzleti prezentáció, tárgyalási technikák, eladóhelyi kommunikáció
Előfeltételek: – ; Előadás: 0 ; Gyakorlat: 10 ; Követelmény: gy ; Kredit: 2

Fenntartható üzleti modellek gyakorlata
Előfeltételek: – ; Előadás: 0 ; Gyakorlat: 60 ; Követelmény: gy ; Kredit: 15

Szakdolgozat
Kredit: 5

III. FÉLÉV ÖSSZESEN
Előadás: 25 ; Gyakorlat: 75 ; Kredit: 30


KÉPZÉS ÖSSZESEN
Előadás: 145 ; Gyakorlat: 155 ; Kredit: 90

Career opportunities

  • Nemzetközi divatmárka hazai képviselője
  • Luxusmárka üzletvezető
  • Nemzetközi divatlánc brand managere
  • Luxusmárka kizárólagos képviselője
  • Magyar tervező divatmenedzsere
  • Rendezvényszervező (divatbemutatók szervezője)
  • Divatmagazin divatszerkesztője
  • Divatügynökség vezetője
Not available for applying at the moment
Not available for applying at the moment